Μαινκραφτ τεχνητή νοημοσύνη
Προηγμένο μάθημα προγραμματισμού στο θρυλικό βιντεοπαιχνίδι με εκπαιδευτικές προσεγγίσεις της Microsoft
Ηλικία σπουδαστών:
6,5—12 ετών

Μαθητές:
έως 10 άτομα

Διάρκεια μαθήματος:
από 8 μηνών
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπο.
Εντάξει, μην ξαναεμφανιστείς
Ποιόν δεν θα αντικαταστήσει ποτέ ένα ρομπότ ; Ο προγραμματιστής του! Δοκιμάστε τις δυνάμεις σας στη δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης στο δημοφιλές παιχνίδι Μαινκραφν
Ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Sundar Pichai, είπε κάποτε ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει τον κόσμο περισσότερο από την ανάπτυξη της φωτιάς ή την εφεύρεση της ηλεκτρικής ενέργειας. Οι θέσεις εργασίας στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) θα ξεπεράσουν τα δύο εκατομμύρια έως το 2025, σύμφωνα με έρευνα της Gartner. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο σημαντικό να εξοικειωθούν τα παιδιά με τα βασικά αυτής της τεχνολογίας ήδη από τώρα. Το ιδανικό εργαλείο για την εκμάθηση της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι το Μαινκραφτ, το οποίο είναι εθισμένο σε εκατομμύρια μαθητές (και όχι μόνο) σε όλο τον κόσμο.

Η Microsoft δημιούργησε μια εκπαιδευτική πλατφόρμα βασισμένη σε αυτό το παιχνίδι που βοηθά τα παιδιά να κατακτήσουν γρήγορα και αποτελεσματικά τις πιο περίπλοκες επιστήμες, συμπεριλαμβανομένης της τέχνης του προγραμματισμού. Επιπλέον, σύμφωνα με τις παρατηρήσεις των εκπαιδευτικών που χρησιμοποιούν το παιχνίδι στην εργασία τους, το «Μαινκραφτ» βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν μαθηματική και κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, δεξιότητες επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας, καθώς και την ικανότητα λήψης αποφάσεων σχετικά με τις δεξιότητες ομαδικής εργασίας.
Χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία της Microsoft, δημιουργήσαμε ένα προηγμένο μάθημα προγραματισμού Μαινκραφτ για τους λάτρεις του Μαινκραφτ
Ο προγραμματισμός υπολογιστών είναι βαρετός. Είναι δύσκολο. Απαιτεί τρομερή συγκέντρωση. Ούτε κάθε ενήλικας έχει αρκετή αντοχή και δεξιότητες για να το κάνει αυτό. Μπορεί κανείς να ρωτήσει πώς μπορούμε να μάθουμε ένα παιδί 7 ετών να κάθεται με τις ώρες και να γράφει τον κώδικα; Στην CODDY δεν διδάσκουμε στα παιδιά δύσκολους όρους και ξηρό κώδικα. Τους φέρνουμε στον κόσμο του προγραμματισμού μέσω ψυχαγωγικών μέσων και του γνώριμου κόσμου τους. Αυτός είναι ένας πολύ όμορφος κόσμος που λατρεύουν όλοι – τα αγαπημένα τους παιχνίδια στον υπολογιστή.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον παιχνιδιού πρέπει να αποκαλύψουν σύνθετες εργασίες και να εξοικειωθούν με σημαντικούς μαθηματικούς ορισμούς που θα μάθουν στο σχολείο χρόνια αργότερα, όπως σύστημα συντεταγμένων, όγκος, τρισδιάστατος χώρος, αλγόριθμοι, βρόχοι και ούτω καθεξής. Είναι αφελές να περιμένει κανείς ότι στην ηλικία των 7-8 ετών τα παιδιά θα μπορούν να γράφουν ακόμα τον κώδικα, αλλά σίγουρα θα είναι άνετα με τους υπολογιστές, θα έχουν πολύ ζωντανό ενδιαφέρον για τη ζωή των υπολογιστών, θα αγαπούν τα μαθηματικά και θα μάθουν πώς να κάνουν την εργασία με πάθος
Περί μαθήματος
Το «Μαινκραφτ: Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη» είναι ένα μακροχρόνιο μάθημα για παιδιά από 7 έως 10 ετών. Κατάλληλο για όσους ξεκινούν μόλις να ασχολούνται με τον προγραμματισμό ή έχουν ήδη βασικές γνώσεις.

Το πρόγραμμα μαθημάτων έχει σχεδιαστεί για 8 μήνες εντατικής εκπαίδευσης. Το καθήκον των μαθητών είναι να προγραμματίσουν τον δικό τους πράκτορα για να λύσει εργασίες ρουτίνας παιχνιδιού: κατασκευή, εξόρυξη πόρων, προστασία από όχλους.

Για να γίνει αυτό, τα παιδιά κατακτούν τα θεμελιώδη θέματα του προγραμματισμού - βρόχους, δομές υπό όρους, πίνακες - και μαθαίνουν να εφαρμόζουν αυτές τις γνώσεις στην πράξη όταν χτίζουν το σύμπαν του παιχνιδιού Μαινκραφτ.

Προς το τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές προγραμματίζουν σε JavaScript, μια από τις πιο ευρέως χρησιμοποιούμενες γλώσσες προγραμματισμού στον κόσμο.

Για εκπαίδευση, χρησιμοποιούμε το εκπαιδευτικό περιβάλλον MakeCode (ανάπτυξη Microsoft). Αυτό το περιβάλλον ανάπτυξης είναι παρόμοιο με το Scratch (συμπεριλαμβανομένης της πολυπλοκότητας), αλλά προσφέρει πολύ περισσότερη λειτουργικότητα για την εκμάθηση προγραμματισμού.

Αφιερώνουμε το 25% του χρόνου της μελέτης μας στην ανάπτυξη των λεγόμενων soft skills. Στην τάξη χρειάζεται να δουλεύουμε ομαδικά και να επικοινωνούμε, γιατί στα μαθήματα πρέπει να εργάζεστε σε ομάδες και να επικοινωνείτε σαν επαγγελματίες προγραμματιστές σε εταιρείες Επιπλέον, στη διαδικασία της συνεργασίας σε έργα, οι μαθητές αναπτύσσουν τις ηγετικές τους ιδιότητες, τη δημιουργικότητα και τις δεξιότητές τους στη διαχείριση χρόνου, στην επίλυση προβλημάτων και στη λήψη αποφάσεων.

Ποιες δεξιότητες θα αποκτήσει το παιδί στο μάθημα;
  • δεξιότητες προγραμματισμού
  • μαθηματική σκέψη
  • αλγοριθμική σκέψη
  • λογική σκέψη
  • δημιουργική σκέψη
  • κριτική σκέψη
  • ηγετικές ιδιότητες
  • Ικανότητα ομαδικής εργασίας
  • δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων
  • δεξιότητες διαχείρισης έργου
Περισσότερα για το μάθημα Minecraft για γονείς
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Ενότητες του μαθήματος Minecraft:: Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη περιλαμβάνουν
Εκμάθηση εργασίας στην πλατφόρμα προγραμματισμού Minecraft
Προγραμματισμός και δημιουργία σχεδίων στον κόσμο του Minecraft
Εισαγωγή στην έννοια του «Αλγόριθμου» και προγραμματισμός ρομπότ με χρήση αλγορίθμων
Εξοικείωση με την έννοια του «βρόχου» και προγραμματισμός ρομπότ χρησιμοποιώντας βρόχους
Εισαγωγή στην έννοια του «Γεγονός» και προγραμματισμός στον κόσμο του Minecraft χρησιμοποιώντας γεγονότα
Εισαγωγή στην έννοια των «Συντεταγμένων» και προγραμματισμός στον κόσμο του Minecraft χρησιμοποιώντας συντεταγμένες
Εκμάθηση απόλυτων και σχετικών θέσεων και προγραμματισμός στον κόσμο του Minecraft χρησιμοποιώντας αυτές τις έννοιες
Εξοικείωση με τους όρους «Μεταβλητή», «Καθολική μεταβλητή», «Τοπική μεταβλητή», εργασία με αριθμητικές τιμές και τιμές συμβολοσειρών
Ανάλυση μεταβλητών και προγραμματισμός στον κόσμο του Minecraft χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τύπους μεταβλητών
Εισαγωγή στο θέμα «If-else υπό όρους κατασκευές» και προγραμματισμός στον κόσμο του Minecraft χρησιμοποιώντας υπό όρους κατασκευές
Εισαγωγή στους πίνακες και προγραμματισμός Minecraft χρησιμοποιώντας πίνακες
Εισαγωγή στην τεχνητή νοημοσύνη και προγραμματισμός ρομπότ χρησιμοποιώντας προσεγγίσεις τεχνητής νοημοσύνης
Εισαγωγή στη JavaScript, εκμάθηση βασικής σύνταξης JavaScript και βρόχων σε JavaScript
Μάθηση νέας πλατφόρμας προγραμματισμού JavaScript στο Minecraft

Κάθε ενότητα τεσσάρων μαθημάτων τελειώνει με μια δραστηριότητα έργου στην οποία οι φοιτητές ενοποιούν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Για προγραμματιστές με αυτοπεποίθηση (για παράδειγμα, όσους σπουδάζουν προγραμματισμό στο Minecraft: Education Edition για περισσότερους από έξι μήνες), περιλαμβάνονται ειδικά έργα στην πορεία του προγράμματος.

Οι προχωρημένοι σπουδαστές θα μπορούν να συνεργαστούν με ομάδες για να δημιουργήσουν πολύπλοκες δομές όπως οι Αιγυπτιακές Πυραμίδες και το Κολοσσαίο.
Το μάθημα «Minecraft: : Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη» εντάσσεται σε ένα διετές πρόγραμμα προχωρημένης εκπαίδευσης
Προγραμματισμός στο Minecraft (η παρακολούθηση άλλων μαθημάτων δεν αποτελεί προϋπόθεση για την εγγραφή σε αυτό το μάθημα):
  • Εύκολο επίπεδο:
    Προγραμματισμός Minecraft (5 μήνες)
  • Ενδιάμεσο επίπεδο:
    Minecraft: Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη (8 μήνες)
  • Μέσο επίπεδο 2:
    Minecraft: Προγραμματισμός JavaScript (4 μήνες) ή Minecraft: Προγραμματισμός Python (3 μήνες)
  • Προχωρημένο επίπεδο:
    Ανάπτυξη mods για Minecraft (3 μήνες και περισσότερο)
Τι χρειάζομαι στα μαθήματα;
Δεν απαιτείται τίποτα για εξάσκηση στους ιστότοπούς μας. Παρέχουμε όλα όσα χρειάζεται το παιδί σας
Για να ολοκληρώσει την εργασία, το παιδί σας θα χρειαστεί έναν υπολογιστή / φορητό υπολογιστή με εγκατεστημένο λογισμικό και πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
Το μάθημα «Minecraft: Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξοικειώσει το παιδί σας στον περίπλοκο κόσμο του προγραμματισμού και της τεχνητής νοημοσύνης!
Ζητήστε μια κλήση από τους μάνατζερ μας για να μάθετε περισσότερα ή αφήστε ένα αίτημα για εγγραφή
Άλλα μαθήματα
  • 8—12 ετών
    Δημιουργία παιχνιδιών στο Roblox Studio

    Βασικά στοιχεία προγραμματισμού παιχνιδιών Lua στην πιο δημοφιλή διαδικτυακή πλατφόρμα

  • 9—14 ετών
    Blogging — εκμάθηση για παιδιά

    Αποτελεσματικά εργαλεία για παιδιά για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου διαδικτυακού ιστολογίου

  • 13—16 ετών
    Μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών Χάρβαρντ 50

    Βασικές αρχές προγραμματισμού και πληροφορικής

  • 10—13 ετών
    Ηθικός χάκερ

    Μοναδικές τεχνικές hacking για αυτοάμυνα στον κυβερνοχώρο

Χρονοδιάγραμμα
Ελέγξτε το χρονοδιάγραμμα με τους συμβούλους μας.
Σάββατο
09:30-10:50 Μαινκραφτ (Ελληνικά / Αγγλικά)
11:00-12:20 Μαινκραφτ (Ελληνικά / Αγγλικά)
13:00-13:30 Μαινκραφτ (Ελληνικά / Αγγλικά)
Κυριακή
09:30-10:50 Μαινκραφτ (Αγγλικά)
11:00-12:30 Roblox (Ρωσικά / Αγγλικά)
12:30-13:20 Μαινκραφτ (Αγγλικά / Ρωσικά)
11:00-12:30 Blogging (Ρωσικά / Αγγλικά)
Η πρώτη γλώσσα προσδιορίζει τη γλώσσα που διδάσκεται στο μάθημα
Επαφές
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε ένα πρόγραμμα και να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας
Με την υποβολή αυτής της φόρμας έχω διαβάσει και αναγνωρίσει την Πολιτική Απορρήτου.